Pagina's

Header

Header

donderdag 24 februari 2011

The blogs

Zonder alle leuke beautyblogs die er bestaan zou ik nooit op het idee zijn gekomen om zelf ook een blog te beginnen! Een hele lange tijd volg ik een paar leuke blogs die wel eens goed in het zonnetje gezet mogen worden!

Mijn favo blogs zijn dan toch wel;
Miss Lipgloss
Beautygloss
Veracamilla
Lushious Beauty
Beauty Lab

Al deze dames lijken mij echt onwijs tof en heb ook alle respect voor ze dat ze het zo ver hebben geschopt! Een beautyblog staande houden die al zo groot is verdient gewoon een compliment!

Eigenlijk volg ik dus alleen maar de 'grote' blogs zoals jullie zien. Lijkt me juist ook leuk om kleinere te gaan volgen. Dus als je een blog hebt laat een comment achter, dan neem ik een kijkje op je blog. Maakt niet uit waar het over gaat, ik vind het leuk om dingen te lezen!

1 opmerking:

Populaire berichten