Pagina's

Header

Header

dinsdag 4 januari 2011

Goede voornemens

De eerste échte post van dit jaar en van deze blog. Op dit moment ik ben nog volop aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt (jammer genoeg ben ik toch niet zo technisch). Daarom bevat dit artikel ook nog geen plaatjes, ik probeer er voor te zorgen dat dit zo snel mogelijk gaat gebeuren!

Het nieuwe jaar is weer begonnen, tijd om onze goede voornemens weer bekend te maken! Ik hoop dat jullie allemaal een prachtige jaarwisseling gehad hebben en ook fijn het nieuwe jaar in gegaan zijn. Zelf heb ik oud en nieuw thuis gevierd met een vriendin, wat heel erg gezellig was!

Natuurlijk deel ik míjn voornemens ook eventjes met jullie;
Beauty:
- Minimaal 1 keer per twee weken een gezichtsmasker. Zelf merk ik dat mijn huid dit toch echt wel nodig heeft en door tijdgebrek schiet dit er wel eens bij in. Toch ga ik het proberen.
- Make-up kwasten vaker wassen. De babyshampoo mag weer uit de kast!
- Minder nagellak kopen. Natuurlijk ga ik nagellak kopen, maar wel wat minder dan ik normaal doe. In 1,5 jaar tijd heb ik ongeveer 75 potjes bij elkaar gespaard.  Eerst dus de oude opmaken voordat alles uitgedroogd is. Dat is toch jammer van de prachtige kleuren die er tussen staan?!

Non-Beauty:
- Afvallen. Hoe cliché. Iedereen doet het, maar toch vind ik dit wel belangrijk. Nu zit ik niet helemaal meer lekker in mijn vel, plus dat ik nog wel behoorlijk wat kilo's af wil. Vanaf nu ga ik weer aan de watertjes, crackers en het fruit!
- Weer op Zumba! Toch merk ik dat ik wel vaak thuis zit en te veel vrije tijd heb (= lees, laptoppen) en het dansen ongelooflijk mis. Dat het nog eens goed is voor de lijn speelt ook wel mee ;)
- Mijn rijbewijs halen. Ook al word ik pas op 23 september 18 toch wil ik dit jaar mijn rijbewijs halen. Als het kan wil ik ook graag direct beginnen met rijlessen op mijn verjaardag.

Dat viel nog wel mee toch? Nu ben ik benieuwd naar jullie voornemens, of doe je misschien hier wel helemaal niet aan? 

Let me know!



2 opmerkingen:

  1. = Om op 14 Januari een leuke jongen aan de haak te hebben, die beter zijn dan alle sukkels op deze aardbol!

    = Natuurlijk mag der bij mij ook wel wat kilootjes af, maar echt streng dieëten? Daar kan ik mij niet aan houden! :D

    Trouwens een leuke site geworden! (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben anoniem, en ook aan het afvallen.

    Ik volg je op de voet!

    <33 I love your blog, and all the posts on it!

    Anoniem.

    BeantwoordenVerwijderen

Populaire berichten